Belépés
Halálfélelem és szerelem
... voltak ilyen formás fülei! - mentem a helyzetet. Bebújok haja alá, gyengéden megharapom füle cimpáját. Nyelvem hegye megtapasztalja fülecskéje összes mintáit, amelyek szebbek, mint a "flamboyant" stílusú katedrálisok rózsaablakán látható mérműves díszítések. Nyelvem hegye sót érez az egyik kis barázdában. Még a délutáni strandolásból maradt.
- Miért nem mondod nekem, hogy po...
Gyönyörű teremtmények
Kapcsolódó cikkek
Butterflies of the Sea: Flamboyantly Decorated Marine Animals | The Beauty of Marine Life Lepkék a tenger: Flamboyantly díszített tengeri állatok | The Beauty of Marine Life

http://translate.google.com/translat e?u=http%3A//www.scienceray.com/Ea...
Alfred de V
... devine,

Elle est ici. — Le Ciel la révère. — Et sur nous

L'ange exterminateur frapperait à genoux,

Et sa main, à la fois flamboyante et timide,

Tremblerait de commettre un second déicide.

Mais abaissons nos yeux, et n'allons pas chercher

Si ce que nous voyons est nuage ou rocher....
Paul Niger
... avatása,
ímé, kereső-kutató lelkeink végső sora.
És mindezt meg akarjátok spórolni magatoknak?

Nézd, az éj már útja végéhez ér,
hallom dalát a fl...
Trópusi nyár Reunionban 2011.
Flamboyant, Jacaranda és Frangipanier jegyében.

Kertünk virágai

Az útikönyvek szerint a legideálisabb hónap a november Reunionra utazni, hiszen ekkor kezdődik a trópusi nyár, még kevés esővel és még elviselhető meleggel. A négy évszakhoz szokott szervezetünknek szokatlan volt a hőség, ami megérkezésünktől fogadott, s mint megtudtuk a háziaktól a kánikula ...
Flamboyant, a Tűzvirágfa
Folytatva a trópusi növények bemutatását elérkeztem a Flamboyant -hoz, ami vitathatatlanul a legfeltűnőbb látvány az egész szigeten. Mindenhol piroslik, az utak mellett, a városok utcáin és az óceánparton is. A könyvekből, képeslapokból már ismertük, tudtuk, hogy virágzása nyaralásunk idejére esik, így boldogan vártuk, hogy most végre megláthatjuk. A látvány káprázatos, minden képz...
Utazni jó !!!
... klíma, kedves, barátságos emberek, nagyon finom ételek és érdekes italok. Nyaralásunk felejthetetlen élménye volt három szimbolikus trópusi növény, a levendulakék Jacaranda, a tűzpiros Flamboyant és az ötszirmú Frangipanier virágzása. Boldog vagyok, hogy megörökíthettem és méltathattam Önöknek ezt a csodálatos, kivételes természeti adottságokkal rendelkező trópusi szigetet. Bízom ...
Ez történt - Augusztus 14.-én
... disease.

TRIVIA:

Measurements: 35 1/2-25 1/2-35 (in 1949), (Source: Celebrity Sleuth magazine)

Height: 5' 4" (1.63 m)

She became involved with flamboyant producer Michael Todd for three years during his preparation and filming of "Around the World in Eighty Days" (1956). She even played a cameo role in the movie and helped on publici...
Marché de nuit és az esős vasárnap
... módon az egzotikus hangulata miatt az újdonság erejével hatott rám. Még negyedszerre is megunhatatlanul szemet gyönyörködtetőek a pálmafák, és csodálatosan tűzvörös a néhol már virágzó flamboyant. A reggeli kávénkat még napsütésben tudtuk élvezni szemben az óceánnal, de ki gondolná, hogy mire Boucanhoz érünk strandolni vágyva már esni fog és hűs szellő lengedez. Fázósan, meleg hol...
Végre az óceánnál!
... de l'Ermitage képeslapnak illő fotói láthatóak a jellegzetes filaos fákkal. Kevesen pihentek ma itt, de az ebédre várva megörökítettem embereket is nemcsak a néptelen partot. A vörös flamboyant már majdnem teljes pompájában virágzik, csakúgy, mint tavaly. Üdv mindenkinek, holnaptól Bachot hallgatunk.

Séta a Jardin de l 'État-tól a Rue de Parison
... várt minket az óceán hullámaival, de az erős szél miatt nem maradtunk sokáig. Még megvettük a vacsorára szánt carinkat a parti kifőzdék egyikében, s mire lefotóztam ezt a szépen virágzó flamboyant-t, már jött is a buszunk, futni kellett kicsit, hogy elérjük. De még lihegve is örültünk, hiszen reggel több mint félórát várakoztunk rá.

Gondolatok buszra várva
... karácsonyi a hangulat a Carrefour üzletházban

Egy virágzó flamboyant fa

A francia süteményekben itt is nagy a választék
Magyar méz, falusi turizmus,Szent Expedit és Barbie-busz

A rózsaszín buszt, amit tavaly Barbie busznak neveztünk el le kellett fotóznom. Gyönyörű mellette tűzvörös fa, remélem már mindenki tudja...
Délutáni séta az óceánparton
... fényképezéshez beállva, s a piros ruhás kreol szépséget a kisgyerekekkel (férjem mondta, hogy őt fotózzam, nekem a cipője teszik,valamikor én is tudtam ilyenben menni), elhaladunk a flamboyantfa mellett s már el is értük a Barachoist.

x
... Du brasier, comme il fit des flammes autrefois.

Mais quoi, serai-je éteint devant ma vie éteinte ?
Ne luira plus en moi la flamme vive et sainte,
Le zèle flamboyant de ta sainte maison ?
Je fais aux saints autels holocaustes des restes
De glace aux feux impurs, et de naphte aux célestes,
Clair et sacré flambeau, non funèbre ti...
Ez történt - Augusztus 14.-én
Augusztus 14.

1447 August 14, CASIMIR IV (Poland)
Following a fire in Posen which decimated the community, Casimir IV renewed all the rights of Jews and made his charter one of the most liberal in Europe. This charter lasted less then a decade before it was revoked.

1843. augusztus 14. Hét évig tartó véres harcok után véget ér a második szeminol hábo...
Piknik a vulkánnál, hőség a Niagara vízesésnél
... látványosságához, a vulkánhoz. Útközben La Plaine des Palmistes nevű településen megnéztük a piacot, s végre láttunk virágzó növényeket. A január ebből a szempontból nem optimális, a flamboyant, jacaranda már elvirágzott, kopár a táj, de a parkolóban látott hortenzia lilás-kékje, a piac orchideái és a chou-chou zöld szára, amiből szalmakalapot is készítenek, csodálatos volt! Íme:|...
A belvárosban

gyümölcsök reggelire, már licsi is van

vöröslik a flamboyant a szomszédban

...
Gondolatok séta közben a Jardintől a belvárosig
... szutykos.

Hazafelé az utcánkban újult erővel fotózok. Még virágzik a tűzvörös flamboyant, s ugyanolyan szépen díszeleg az utcánk utazópálmája, mint az eddigi években mindig. ,,A mindenhol jó, de legjobb otthon közmondás" tökéletesen illik rám. ...
A legszebb autók az Art Deco korszakból.
... Coupe

1949. Delahaye Diana Dors' flamboyant 175S Roadster...
1 2
Címkék: Paul Niger, Szent Expedit, Flamboyantly Decorated Marine Animals, Marine Life Lepkék, Marine Life, Celebrity Sleuth, Michael Todd, Eighty Days, CASIMIR IV, Casimir IV, Útközben La Plaine, Delahaye Diana Dors, esős vasárnap, legszebb autók, délutáni strandolásból, útikönyvek szerint, legideálisabb hónap, november Reunionra, trópusi nyár, négy évszakhoz, trópusi növények, legfeltűnőbb látvány, egész szigeten, utak mellett, városok utcáin, látvány káprázatos, levendulakék Jacaranda, tűzpiros Flamboyant, ötszirmú Frangipanier, cameo role, egzotikus hangulata, újdonság erejével, reggeli kávénkat, jellegzetes filaos, ebédre várva, néptelen partot, vörös flamboyant, óceán hullámaival, erős szél, vacsorára szánt, parti kifőzdék, szépen virágzó, virágzó flamboyant, francia süteményekben, rózsaszín buszt, piros ruhás, cipője teszik, flamboyantfa mellett, decade before, második szeminol, január ebből, parkolóban látott, piac orchideái, chou-chou zöld, utcánkban újult, tűzvörös flamboyant, utcánk utazópálmája,